söndag 16 oktober 2011



Förra helgen var Robban och jag på kryssning igen. Den här gången åkte vi vår favoritbåt Birka Paradise. Mycket trevligt hade vi och träffade både gamla och nya vänner. Vi startade på Akkurat där vi träffade Göran och Fredrik för att ta något gott att äta och dricka. Robban och jag var hungriga och beställde en typ av gryta i gorgonzolasås med pommes till. Gissa om vi blev förvånade när det kom in en hel gryta med rykande varma musslor..... Robban blev glad och jag fick nöja mig med att doppa brödet i den goda såsen, musslor är inget för mig...





Maten på båten var jättegod och drickat och sällskapet likaså. Dansmusiken var kanon och jag och Robban buggade nästan hela natten! Superkul! På kareoken stämde Jocke åter upp med Highway to hell och några tjejer i gänget sjöng några andra låtar. Jätteduktiga var de!

Den här helgen har vi haft Catharina, Niclas och Janne på middag. De brukar ställa upp som hundvakter och det är trevligt att bjuda på mat som tack för hjälpen.

Sara och jag hade välbehövlig päls- och klovård på hundarna igår, så nu är de fina igen.


Tarzan bredvid sin pälshög


Azzar och Sara


Tarzan


Nu blir det ny vecka med nya möjligheter