söndag 30 oktober 2011

Igår var vi först och tittade på  när Moa och hennes Onyx mötte Tälje i hemmahallen på Arnö. De förlorade med 1-9 men med tanke på motståndarlagets storlek på tjejer och att de flesta var 99:or och två dessutom var 98:or så tycker jag att de var otroligt duktiga. De klev in i närkamper och hade flera målchanser. Bra kämpat!
Efter matchen åkte vi till Elgiganten där jag fick en fin present av Robban, en Samsung Galaxy SII! Så nu har jag inte tid med annat ;)
På kvällen kom Malin och grannen Janne och käkade middag och kollade på Så mycket bättre med oss.
Idag har Sara och jag varit nere vid Svartåhällen och fotat hundarna med min nya pellefon. Snart är det dags att laga middag så Malin hinner äta innan hon ska iväg och jobba.





Robban och Janne har tagit upp båten